Leveransvillkor
Leveransvillkor
Vi hanterar din order inom 1-3 arbetsdagar från att den är lagd.
Vi skickar och säljer varor till hela världen och våra leveranser tar under normala omständigheter mellan 3-5 arbetsdagar* från att de har hanterats, beroende på belastningen av beställningar.
Produkterna kan komma att skickas direkt från vår produktion i Kina vid högt tryck då vår lokala lagerhållning i Sverige inte alltid räcker till vid hög belastning gäller följande leveransvillkor: Hantering 2-4 arbetsdagar, frakt 4-10 arbetsdagar.
Skulle eventuella tullavgifter uppkomma ber vi du att kontakta oss så löser vi det åt dig! Detta är inget som du som konsument ska stå för.
Om förseningar i leveransen skulle uppstå på grund av omständigheter utanför vår kontroll (Force Majeure) som till exempel under en pågående global pandemi ansvarar vi ej för eventuella problem som leveranstiden skapat.
Genom att göra ett köp hos oss godkänner du samtliga av de villkor som finns specificerade på denna webbplats. Vi råder därför er att kontakta oss i förväg om ni har frågor angående köp innan ni har ett köpeavtal. Vid eventuella reklamationer eller andra frågor skall du alltid kontakta oss via mail.
*Leveranstiderna är endast uppskattade och inte garanterade tider och kan därför variera beroende vart du bor samt eventuella högtider som kan påverka både hantering och leveranstid.
Var är min beställning?
Vi skickar ett e-postmeddelande med leveransbekräftelse som innehåller ditt spårningsnummer samt information om leveransen när din order är behandlad.
Om du fortfarande är osäker på var ditt paket är, vänligen maila oss så kan vårt supportteam hjälpa dig vidare med detta.
I vissa fall kan produkter från samma beställning skickas i separata paket av logistiska skäl. Det innebär att du kan få dina varor vid olika tidpunkter.
För att undvika förseningar eller problem med leveransen, se till att dubbelkolla att din adress är korrekt innan du slutför ditt köp. Vi kan tyvärr inte ta ansvar för paket som inte kommer fram på grund av felaktiga eller ofullständiga adressuppgifter som lämnats vid beställningen.
Mitt paket kan inte spåras, vad kan jag göra?
Efter att ha fått e-posten för bekräftelse på utskick av din leverans kan det ta upp till 1-3 arbetsdagar tills spårningskoden är aktiv. Om du fortfarande har problem, tveka inte att kontakta oss.
Övrigt
Rabattkoder ska användas innan ett avslutat köp. Vi accepterar inga rabattkoder efter avslutat köp